نقد و بررسی گوشی موبایل بلک بری مدل (Evolve BBG100-1 (RAM 4 ظرفیت 64GB – مشکی

در این مقاله به بررسی مشخصات فنی گوشی موبایل بلک بری مدل (Evolve BBG100-1 (RAM 4 ظرفیت 64GB – مشکی می‌پردازیم.
همینطور در پایان تجربیات کاربرانی که این مدل گوشی را خریداری کرده اند را در کنار هم بررسی میکنیم..

بررسی تجربه های خریداران گوشی موبایل بلک بری مدل (Evolve BBG100-1 (RAM 4

سلام.من تعجب میکنم بعضی دوستان از چی ناراحتن.من سالهاست از گوشی های بلک بری استفاده میکنم و فقط ی مدت از گوشی شیائومی استفاده کردم که واقع پشیمونم که پر از باگ نرم افزاری و عدم تناسب سخت افزاریه..یک سیستم الکترونیکی باید هماهنگی و تناسب بین اجزای مختلفش مثل دوربین،باتری وکلا سخت افزار و نرم افزارش داشته باشه.و ابتدا امنیت کاربر رو تضمین کنه،بعدش به دنبال جذابیت باشه..سیستم عامل اندروید دنیای نه چندان امنی هست که بلک بری با رمزنگاری حرفه ای اون رو امن میکنه.گوشی های چینی وحتی کره ای قابل قیاس با بلک بری نیستن.سامسونگ و ال جی لباسشویی،ماکروفر،یخچال و..میزنن،گوشی هم میزنن.بلک بری مختص گوشی و اسمارت فون هاست.کسی که با گوشی فقط میخاد بازی کنه،ایکس باکس بخره بهتره..

سلام دوستان من چند وقته این گوشیو خریدم و تجربه 6 ماهمو لا شما به اشتراک میذارم. از نظر جنس بدنه عالی و خاص. روون و سریع و دوربین سلفی عالی . دوربین پشت یه دوربین معمولی که نیتونست بهتر باشه. بازی هایی مثل Call of mobile , PUBG و Pes 2021 که همشون بازی های گرافیکی هستن رو بدون لگ و باگ در حالت کیفیت دقیقا متوسط عالی اجرا میشه . که متاسفانه نمیدونم چرا بعضی ها الکی و بدون تجربه و با کامنت های مسخره. آدمو دلسرد میکنن. ولی تو این 6 ماهه هیچ مشکلی نداشته تو اجرای این بازی ها. گوشی در حین اجرا بازی اصلا داغ نمیشه و اینم نکات مثبتش بود. گارد براش به سختی پیدا میشه و لوازم جانبیش کمه. وگرنه گوشیه با ارزش خریده و کیفیت بالایی تو ساخت بدنه و لوازم دیگه مثل هنذفری و کابل شارژ و کلگی شارژ داره. من که از انتخابم پشیمون نیستم و راضیم . فقط دوربین پشت میتونست بهتر باشه . در ضمن باطریش 4000 میلی آمپر و منی که تقریبا استفاده سنگین میکنم با گوشی رو تا یک صبح تا شب میرسونه 8-9 صبح با گوشی کار میکنم تا 11-12 شب که دیگه میزنم به شارژ..

من تقریبا یک هفته ای میشه گرفتم .راضی ام ازش .قفل چهره و اثر انگشتش فوق العاده سریع و روان کار میکنه .موقع سلفی گرفتن اگر سنسور اثر انگشت رو لمس کنید عکس میندازه .من خیلی مشخصات گوشی های تو این رنج قیمت رو دیدم و بررسی کردم هیچکدام برام جذابیت نداشت گوشی قبلی م هم بلک بری پرایو بود .5 سال کارد اخرش هم خراب نشد شکست .کلن برند بلک بری رو دوست دارم .معمولا هم تو خرید این که چیزی که میخرم تو دست عموم مردم نبینم برام خیلی مهمه .این گوشی تو جمیع جوانب برام قابل قبول و سلیقه م رو تامین میکنه.

سلام دوستان این گوشی چندروزی است که به دست بنده رسیده اول از همه بگم که بسته بندی و پکیجی که داره رو هیچ جا قبلا ندیدین از لحاظ شیک بودن . مورد بعدی خود گوشی از لحاظ طراحی بسیار زیباست و کلاس بالایی داره و از لحاظ امنیتی دهنوزم اپدیت دریافت میکنه فقط تنها ایراداتی که میشه بهش گرفت هموناییه که داخل نکات منفی نوشتم و اگه بین این و گوشی های هم قیمت موندین همه چی بستگی به خودتون داره و اینکه چه چیزایی براتون در یک گوشی حایز اهمیته.

دوستان سلام حدود یک ماه که دارم استفاده میکنم گوشی واقعا خوش ساخت و با کیفیته دوستانی که دارن میگن نمی ارزه ببینن سامسونگ a20s هم محدوده همین قیمته ولی این کجا و آن کجا خواهشاً ی برند رو الکی نکوبید نسبت به قیمت واقعا ارزندست گوشی عمری ک مطمعنی حالا حالا ها کار می‌کنه من قبل از این اس ۷ سامسونگ داشتم ک خود ب خود به خراب شد.

به عنوان کسی که بلک بری مدلهای z10 z30 و‌پاسپورت رو داشتم‌ اونم‌ با سیستم‌عامل بلک بری او اس و‌نه اندرویید عرض میکنم ‌کسایی که بلک بری استفاده‌میکنن عاشق برندش هستن البته شرکتش باید سیستم بازاریابیش رو‌تقویت کنه و بازار هدفش رو‌ارتقا بده با محصولات جذاب جدیدش! اما در نهایت برای خرید بلک‌بری دنبال امکانات و‌سخت افزار و… نباشید اما خیالتون از دو‌چیز راحت باشه کیفیت و امنیت. من با نظر شخصیم‌ میگم کلاس گوشی رو‌هم‌ در نظر میگیرم حتی از ایفون میلیونی با کلاس تره.

هیچ وقت بلک بری،موتورلا،اپل و ورتو رو با برندایی مثل شیائومی و هواوی و سامسونگ و… مقایسه نکنید این کار مثل مقایسه بنز و رولزرویس و رنجروور با شرکت هایی مثل هیوندا و کیا و.. میمونه. اینا ینی اصالت و نو آوری و خاص بودن من چهار ساله که بلک بری دارم و اداعا میکنم قوی ترین کیبورد برای این شرکته.کارامد ترین برنامه blackberry hub هستش و نظیر این تو هیچ گوشی دیگه ای نیست. هم سامسونگ داشتم هم اچ تی سی و با هواوی و آیفون هم زیاد کار کردم. ولی دل کندن از بلک بری کار هرکسی نیست.کافیه یک بار استفاده کنید… یبار استفاده کنید بعد میفهمید گوشی ینی چی.

این گوشی برای افرادی مناسبه که کیفیت ساخت براشون خیلی مهمه ولی اگه دنبال قدرت بیشتری توی این رنج قیمت هستید گزینه هایی مثل شیائومی، هواوی، اوپو و ریلمی مناسب تر هستن. ولی اگر که با برند های چینی میونه خوبی ندارید سامسونگ، نوکیا، موتورولا و الجی محصولات میانرده جذابی دارن. همچنین که با قیمت خیلی پایین گوشی جی پلاس هم انتخاب خوبیه ولی خوب جی پلاس کجا و بلک بری کجا!!!

مزایا و نقاط قوت گوشی موبایل بلک بری مدل Evolve BBG100-1 از دیدگاه خریداران:

رابط کاربری شخصی سازی شده بلک بری

امنیت بالای نرم افزاری

کیفیت قطعات

فلش دوربین سلفی

بلندی صدای اسپیکر

فریم آلومینیوم ۷۰۰۰

عدم هنگ کردن به علت RAM مناسب و واقعی

ایرادات، معایب و مشکلات گوشی موبایل بلک بری مدل Evolve BBG100-1  از دیدگاه خریداران:

دوربین میان رده در قیاس گوشی های ۲۰۲۳

گوشی میان رده البته در سال ۲۰۲۳

توقف آپدیت اندروید

اندروید غیر قابل ارتقا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا