نقد و بررسی گوشی هواوی y3 نو آکبند و با کد فعالسازی

در این مقاله به بررسی مشخصات فنی گوشی هواوی y3 نو آکبند و با کد فعالسازی می‌پردازیم.
همینطور در پایان تجربیات کاربرانی که این مدل گوشی را خریداری کرده اند را در کنار هم بررسی میکنیم..

 

بررسی تجربه های خریداران گوشی هواوی y3

 

گوشی خوبیه 5 سال استفاده میکردم اخ نگفته بود حتی یک بار هم برای تعمیر برد نرفته بود با یکبار شارژ کامل 7 الی 8 ساعت کار میکردم البته نه بصورت مداوم اگه استفاده نچندانی نداشته باشید تا 3 روز جواب میده فقط برای بازی. سنگین مناسب نیست ار فاصله 3/5 متری از دستم افتاد درسته السیدیش شکست اما به قطعات داخلی هیچ آسیبی نرسید من تو 5 سال شاید تا 7 باز تاچ و السیدی عوض کردم که مشکل از بی سلیقه ای خودم بود ولی درکل گوشی خوبیه

من 10 ماه میشه این گوشی خریدم تا الان چهار بار افتاده زمین که یکبارش رو آهن افتاد ولی هیچیش نشود من رو این گوشی جی تی ای و اسفات 8 اجرا کردم که واقعا خوب اجرا کرده. و اینکه به نظر من قاببیت Autofocus که داره خوبه و کیفیت دوربین 8 مگا پیکسل برای من واقعا خوب بوده.بدنشم مقاومه. اندرویدشم 6 به نظرم خوبه. و سرعت کار باهاش بالا هستش.فقط دوتا بدی داره .یکی اینکه از 8 گیگ حافظه 4.31 گیگ اندروید گرفته و 3.69 گیگش در دسترسه و اینکه یه خورده زود داغ میشه که اونم بستگی به استفاده خود کاربر داره.

تلفن هوشمند Y3 2017 در دو مدل مختلف قابل عرضه است، اما مهم‌ترین تفاوت بین آن‌ها چیپستی است که در داخل آن‌ها به قدرت رسانی مشغول خواهد بود. یکی از مدل های هواوی وای 3 2017 به یک چیپست MT6737M کمپانی مدیاتک با پردازنده 4 هسته‌ای 1.1 گیگاهرتزی مجهز شده است و مدل دیگر آن نیز از چیپست MT6580 مدیاتک همراه با پردازنده 4 هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی قدرت می‌گیرد.اما از نظر ظرفیت رم و حافظه هر دو گوشی در شرایط یکسانی قرار دارند: رم 1 گیگابایت و حافظه داخلی 8 گیگابایت در هر دو آنها مشترک است. همچنین این گوشی چینی ارزان قیمت به یک نمایشگر 5 اینچی با وضوح 854*480 پیکسل تجهیز شده است.در قسمت پشتی هواوی Y3 2017 یک دوربین 8 مگاپیکسلی همراه با فلش ال ای دی به چشم می‌خورد، این درحالیست که یک دوربین 2 مگاپیکسلی مختص ثبت تصاویر سلفی در قسمت جلوی آن تعبیه شده است. در انتها باید اشاره کرد که این گوشی از یک باتری 2200 میلی‌آمپر ساعتی انرژی لازم را گرفته و از سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو در راس بخش نرم افزاری خود بهره می‌برد.

نکات مثبت از دیدگاه خریداران گوشی هواوی y3:

تقریبا مقاوم در برابر ضربه
دوربین خوب
نسبتا روان
شارژ سریع
باتری قوی

اقتصادی

سبک

خوش دست

نکات منفی از دیدگاه خریداران گوشی هواوی y3:

برای بازی سنگین مانند کلش پاپچی کلاچ مناسب نیست

دوربین توی شب عملکرد خوبی نداره

عملکرد کند

حافظه ی کم

باتری زود خالی میشود

داغ میکنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا